Kenali Diri

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
SYAFIQ ZULAKIFLI adalah graduan Universiti Al-Azhar, Kaherah,Mesir. Berasal dari negeri Johor Darul Takzim. B.A (Hons)Syariah, Al-Azhar (2009) Editor PTS Publication & Distributor Sdn Bhd(2010) Eksekutif Penyelidikan Editorial TVAlhijrah(2012)Penerbit Rancangan IKIMfm (Mulai 1 Mac 2012) Sebarang pertanyaan emelkan ke syafiqzulakifli @ gmail.com atau hubungi +6017 7346 946

Monday, February 08, 2010

Percaya atau tidak?




SAYA hampir-hampir tidak percaya bahawa teman saya Mohd Faiz Abidin sudah melangsungkan perkahwinan dengan pasangannya Dalila bt Aziz. Majlis diadakan di Cheras, Kuala Lumpur.

Benar kata bidalan, 'kalau sudah jodoh, tidak ke mana.'

Tahniah saya ucapkan kepada beliau.

Saya bukan cemburu dengan majlisnya tetapi cemburu dengan pakaiannya yang saya fikir, jarang orang memakai baju berwarna putih itu.

Mabruk alaik!

5 comments:

MUHAMMAD ALHIDAYAT KHALID said...

Alah...cakap sahajala cemburu wahai Tuan Syafiq...Lain kali jangan memilih sangat...=)

Ezo said...

Tahniah kat Faiz...sampaikan yer..aku tunggu PHD kot..haha

Zaid Akhtar said...

syafiq pula bila lagi?
peminat keliling pinggang sampai tak terpilih?
min azhariyyat juga ke?
:-)

Puan Ainon Mohd. said...

Jangan tengok jauh-jauh, yang di hadapan mata pun apa kurangnya....

Chie| B|eu said...

depan mata pun, kalo tak ada 'usul 20' hassan albanna takleh mam.. hehehe