Kenali Diri

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
SYAFIQ ZULAKIFLI adalah graduan Universiti Al-Azhar, Kaherah,Mesir. Berasal dari negeri Johor Darul Takzim. B.A (Hons)Syariah, Al-Azhar (2009) Editor PTS Publication & Distributor Sdn Bhd(2010) Eksekutif Penyelidikan Editorial TVAlhijrah(2012)Penerbit Rancangan IKIMfm (Mulai 1 Mac 2012) Sebarang pertanyaan emelkan ke syafiqzulakifli @ gmail.com atau hubungi +6017 7346 946

Tuesday, September 22, 2009

Hari Raya Aidilfitri

Hari Raya Kedua

Presiden PMRAM 2009 amat 'pelik' saya memakai baju yang berspan ini.
Tahun ini saya pakai lagi Tuan!

Pemandangan daripada Jurong West Street 64

Bersama Ammu Amni


HARI RAYA PERTAMA dan HARI RAYA KEDUA saya berada di Singapura. Biasanya apabila hari raya menjelang; saya akan pulang ke halaman kampung sebelah bonda. (Kampung ke eh?)

Seperti tahun-tahun sudah, hari raya pertama adalah hari 'perkumpulan' saudara mara di Singapura.

Barangkali tahun ini lebih meriah dengan kehadiran saya. (Baca : Perasan la tu) Kalau ditanyakan pada saya; apa beza raya di Singapura dan Malaysia. Jawab saya, banyak bezanya. Jika teman mahu merayakannya...Jom ke Singapura. :)


1 comment:

rahmahmokhtaruddin said...

encik kita pakai baju pink la.. hehe.. rumah di selayang camne? dapat dah?