Kenali Diri

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
SYAFIQ ZULAKIFLI adalah graduan Universiti Al-Azhar, Kaherah,Mesir. Berasal dari negeri Johor Darul Takzim. B.A (Hons)Syariah, Al-Azhar (2009) Editor PTS Publication & Distributor Sdn Bhd(2010) Eksekutif Penyelidikan Editorial TVAlhijrah(2012)Penerbit Rancangan IKIMfm (Mulai 1 Mac 2012) Sebarang pertanyaan emelkan ke syafiqzulakifli @ gmail.com atau hubungi +6017 7346 946

Wednesday, July 02, 2008

Jadi Penulis Sekatan


SUSAH lah jadi penulis sekatan. Tulis A tak boleh. Tulis B tak boleh. Kenapa ya orang-orang tidak selesa dengan kenyataan saya ini. Kenyataan palsu?

Tidak!!!


3 comments:

settings said...

mouse saya tak syaghal la, saya cuba baru di sirag mall. harap dapat bantu saya.

terima kasih.

thaaqhib said...

saya minat dengan tulisan anda..

cuma, professional penulisan perlulah adil~

selamat menulis

p/s: maaf terkasar bahasa

RMN said...

Dinding sebenar seorang penulis harus wujud di dalam diri, melalui pengalaman dan ilmu yang dikutip. Tanpa tulisan, ibarat seorang lelaki...yang cukup matang, tidak berbini, tidak punya zuriat...lalu mati kejam tanpa perjuangan! Sia-sia ...

Terus menulis...terus berjuang.