Kenali Diri

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
SYAFIQ ZULAKIFLI adalah graduan Universiti Al-Azhar, Kaherah,Mesir. Berasal dari negeri Johor Darul Takzim. B.A (Hons)Syariah, Al-Azhar (2009) Editor PTS Publication & Distributor Sdn Bhd(2010) Eksekutif Penyelidikan Editorial TVAlhijrah(2012)Penerbit Rancangan IKIMfm (Mulai 1 Mac 2012) Sebarang pertanyaan emelkan ke syafiqzulakifli @ gmail.com atau hubungi +6017 7346 946

Saturday, December 29, 2007

Kenangan Itu Indah

Dari kanan di hadapan : Elyeen Amineen, Saya, Abdul Muiez(lobam), Abang Faisal Tehrani, Kak Nisah Haron, Zaki (al-jantanie), Ishaq Hanis (al-emonci), Fahd Razy

Yang dibelakang saya kira tidak dapat memperkenalkan satu persatu. Takut-takut tersilap, lebih baik saya katakan saya angkat bendera putih.

Di dalam berprogram selama tiga hari bersama orang-orang bijak pandai sastera, saya tidak dapat mengenali sepenuhnya wajah-wajah ke'ayu'an wanita. Maklumlah ramai sangat nak dibandingkan dengan kaum adam.

Namun, sekiranya dapat dipertemukan kami semula, mungkin seronok juga. Sementelah melihat rakan-rakan yang lain berseronok-seronok di dalam Alumni MPR di samping dapat bertukar-tukar pandangan, tidak salah kiranya mewujudkan fenomena yang sama tatkala berakhir sudah program penulisan sekitar 4 bulan yang lalu.

Tapi, orang kata pelajar luar negara sukar hendak jumpa. Nak buat bagaimana, kita bertemu di alam maya sahaja.

http://www.gkln.blogspot.com





1 comment:

Fahd Razy said...

boleh saja, kena ada pemula la...=D