Kenali Diri

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
SYAFIQ ZULAKIFLI adalah graduan Universiti Al-Azhar, Kaherah,Mesir. Berasal dari negeri Johor Darul Takzim. B.A (Hons)Syariah, Al-Azhar (2009) Editor PTS Publication & Distributor Sdn Bhd(2010) Eksekutif Penyelidikan Editorial TVAlhijrah(2012)Penerbit Rancangan IKIMfm (Mulai 1 Mac 2012) Sebarang pertanyaan emelkan ke syafiqzulakifli @ gmail.com atau hubungi +6017 7346 946

Tuesday, May 01, 2012

Greece : Ada Rakaman Peristiwa


Izinkan saya berkongsi cerita ini. Catatan ini langsung saya tidak pernah berkongsikan sebelum ini. Kisah perjalanan saya bersama wartawan mengikuti Kembara Flotilla II bersama YB Khairy Jamaludin dan 10orang sukarelawan ke Greece.

Perjalanan yang sudah tamat hampir setahun yang lalu memberikan pengalaman yang amat bermakna kepada saya juga teman-teman yang lain.

Apapun, dalam masa terdekat, saya akan menulis tentang Pulau Corfu yang terletak di Barat Laut Greece ini.

Terima kasih kepada TVAlhijrah yang menghantar saya selama lebih 12 hari membuat liputan di Greece.


2 comments:

Mohd Faiz Esa said...

untunglah..dpat jalan free...hehe

M.A.N.G.G.I.S.B.O.Y said...

Assalamualikum Syafiq,

Bila agaknya akan disambung perjalan kisah ini ya?