Kenali Diri

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
SYAFIQ ZULAKIFLI adalah graduan Universiti Al-Azhar, Kaherah,Mesir. Berasal dari negeri Johor Darul Takzim. B.A (Hons)Syariah, Al-Azhar (2009) Editor PTS Publication & Distributor Sdn Bhd(2010) Eksekutif Penyelidikan Editorial TVAlhijrah(2012)Penerbit Rancangan IKIMfm (Mulai 1 Mac 2012) Sebarang pertanyaan emelkan ke syafiqzulakifli @ gmail.com atau hubungi +6017 7346 946

Monday, April 20, 2009

Salam Hari Lahir Buat Dua Orang Teman

Katatz@Nile River
Encik Rafi yang 'sopan' orangnya

Katatz yang 'berani' ambil gambar dengan Presiden PMRAM, Tuan Haron Tuan Cob (2005)

Hanafiah dan Malik kat zoo...

BULAN April ini ramai teman-teman akrab saya menyambut hari kelahiran. Bermula 3 April, Ishaq Hanis dan Yazid Pardi. 9 April, sahabat saya Adlan Mokhtaruddin, 19 April, Rafi Sanusi@ katatz, 20 April (hari ini), Malik Tamrinan, 28 April Helmi Mohamed, 25 April Ustaz Taha Hassan. Wow. Terlalu ramai.

Sejujurnya saya tidak sempat meraikan semua kenalan-kenalan saya. Tetapi, saya masih tidak lupa setiap seorang teman-teman saya itu.

Betapa saya seorang yang paling cepat menghafal tarikh kelahiran seseorang apabila saya mengetahuinya. Ada yang saya berkelapangan untuk mengucapkan 'mabruk' dan ada pula sebaliknya.

Bulan April ini terlalu bermakna pada saya.

Mei nanti...lebih bermakna kerana hari lahir seseorang yang lebih 'istimewa'.

No comments: