Kenali Diri

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
SYAFIQ ZULAKIFLI adalah graduan Universiti Al-Azhar, Kaherah,Mesir. Berasal dari negeri Johor Darul Takzim. B.A (Hons)Syariah, Al-Azhar (2009) Editor PTS Publication & Distributor Sdn Bhd(2010) Eksekutif Penyelidikan Editorial TVAlhijrah(2012)Penerbit Rancangan IKIMfm (Mulai 1 Mac 2012) Sebarang pertanyaan emelkan ke syafiqzulakifli @ gmail.com atau hubungi +6017 7346 946

Friday, July 03, 2009

APA KATA BUDAK ARMA!!!

Sebagai wartawan tetap terhadap isu ini; saya mengumpulkan beberapa dialog daripada mahasiswa kita di ARMA.

Mahasiswa 1
"Kalau Dr Jamil pertahankan hak budak DMAK, aku yakin dia akan duduk di Mesir dua tahun sahaja."

Mahasiswa 2
"Dr Jamil sebenarnya dah tetap pendirian buat keputusan tu, tapi dia saja je buat program macam ni supaya mereka diberi hak bersuara. Hujah kami sebenarnya kuat tadi..."

Mahasiswa 3
"Mmg ikut logiknye mmg sepatutnye jpmk angkat bendera putih la tp disebabkan dr jamil pandai main psycology dia balas blk soalan2 n aduan2 tu dgn cara baik sampai kitorg pn konfius nak marah ke tidak..."

Mahasiswa 4
"Berjuang dengan sopan jangan sampai nama kau terjejas syafik"

Mahasiswa 5
"Jangan salahkan JPMK 100% kerana bukan diorang buat keputusan"

Mahasiswa 6
"Awal2 majlis dah ada kerusi jatuh. Dia (dr jamil) dah senyum2 dah..."


No comments: