APA KATA BUDAK ARMA!!!

Sebagai wartawan tetap terhadap isu ini; saya mengumpulkan beberapa dialog daripada mahasiswa kita di ARMA.

Mahasiswa 1
"Kalau Dr Jamil pertahankan hak budak DMAK, aku yakin dia akan duduk di Mesir dua tahun sahaja."

Mahasiswa 2
"Dr Jamil sebenarnya dah tetap pendirian buat keputusan tu, tapi dia saja je buat program macam ni supaya mereka diberi hak bersuara. Hujah kami sebenarnya kuat tadi..."

Mahasiswa 3
"Mmg ikut logiknye mmg sepatutnye jpmk angkat bendera putih la tp disebabkan dr jamil pandai main psycology dia balas blk soalan2 n aduan2 tu dgn cara baik sampai kitorg pn konfius nak marah ke tidak..."

Mahasiswa 4
"Berjuang dengan sopan jangan sampai nama kau terjejas syafik"

Mahasiswa 5
"Jangan salahkan JPMK 100% kerana bukan diorang buat keputusan"

Mahasiswa 6
"Awal2 majlis dah ada kerusi jatuh. Dia (dr jamil) dah senyum2 dah..."


Comments

Popular posts from this blog

SAMBUNG BELAJAR KE MESIR

HALA TUJU SELEPAS SIJIL TINGGI AGAMA MALAYSIA (STAM)

Mahasiswa Perlukan Pemikiran Kelas Pertama – Wan Abdul Halim