Kenali Diri

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
SYAFIQ ZULAKIFLI adalah graduan Universiti Al-Azhar, Kaherah,Mesir. Berasal dari negeri Johor Darul Takzim. B.A (Hons)Syariah, Al-Azhar (2009) Editor PTS Publication & Distributor Sdn Bhd(2010) Eksekutif Penyelidikan Editorial TVAlhijrah(2012)Penerbit Rancangan IKIMfm (Mulai 1 Mac 2012) Sebarang pertanyaan emelkan ke syafiqzulakifli @ gmail.com atau hubungi +6017 7346 946

Saturday, May 02, 2009

Jejak Bandar Seoul

Destinasi Percutian Yang Mendamaikan

Pintu masuk ke Seoul Garden

SAYA tidak pernah sampai ke negara China, Jepun, Korea dan sewaktu dengannya. Tetapi, hari ini (2 Mei) saya berjaya menjejakkan kaki di Bandar Seoul.

Apa ada di Seoul Garden? Pertama, tiada apa-apapun. Tetapi jikalau anda inginkan ketenangan sewaktu dan semusim begini; saya mencadangkan anda merantau ke bandar ini buat seketika.

Kalau ada yang mahu ikut saya melawat bandar ini, boleh saja. Jom jalan-jalan.

Penat berjalan di bandar Seoul, kena pergi santap pula. Baju Adidas yang saya pakai adalah tajaan pihak pelancongan. Terima kasih...

4 comments:

Nurul Lailati Mahat said...

seoul garden tu kat mana ust?

typeace said...

tak jauh...di Kaherah jer.. kalau ustazah nak melawat boleh sahaja. Ajak kawan-kawan

Jackster® said...

1st tgk tajuk td igt kat seoul btol2 huhu =)

ainon mohd said...

Mati-mati saya sangka Tuan benar-benar pergi ke Seoul!