KERJAYA : Siapa Yang Tetapkan?

TYPEACE adalah dengar dari corong-corong radio PMRAM.fm yang ada lah budak-budak ni bising sangat tentang kerjaya sebahagian daripada sahabat-sahabat TYPEACE.

Apa nak dikesahkan sangat kalau dah nama rezeki, betul tak? Jangan tak jadi orang dah ler... Erm, awak tu yang bising-bising sangat tu.. agaknya jadi apa lah nanti kot. Jadi artis budaya kot. Zapinkan Siti Nurhaliza di dalam konsertnya ke, atau latarkan Mawi dengan penari dan penggiat suara latar ke, dan bermacam-macam lagi.

Sedari itu pun, kita perlu yakin dan percaya bahawa TYPEACE ni tak nak 'backing' mana-mana pihak yang penting jadilah umat yang cemerlang, gemilang dan terbilang. Kan tak salah jadi umat HADHARI. Bukan umat Islam HADHARI. Ingat pesan TYPEACE.

p/s: Maaf kerana TYPEACE menggunakan bahasa rendah dalam laman ini.

(Ada orang bising cakap TYPEACE suka buat kontroversi)

Comments

Popular posts from this blog

SAMBUNG BELAJAR KE MESIR

HALA TUJU SELEPAS SIJIL TINGGI AGAMA MALAYSIA (STAM)

JOM KE MESIR